به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیر اورامانات»، هوشیار عبداللهزاده در نخستین شورای ورزش شهرستان جوانرود، با اشاره به جایگاه ویژه ورزش در ارتقای نشاط اجتماعی و سلامت عمومی، اظهار داشت: توسعه ورزش و شکوفایی استعدادهای ورزشی جوانرود نیازمند همکاری و تعامل همهجانبه است.
وی افزود: ورزش شهرستان جوانرود در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و با وجود محدودیتها، هیئتهای ورزشی فعالی دارد که توانستهاند در سطح استانی، ملی و بینالمللی افتخارآفرینی کنند.
فرماندار جوانرود با قدردانی از تلاش ورزشکاران، هیئتها و مدیران ورزشی تصریح کرد: ورزشکاران جوانرودی با اراده و پشتکار توانستهاند در رشتههای مختلف مقامهای چشمگیری کسب کنند. این موفقیتها نیازمند تداوم حمایت و پشتیبانی همهجانبه است تا بتوان مسیر رشد و افتخارآفرینی را هموارتر کرد.
عبداللهزاده نبود اسپانسر مالی را یکی از مشکلات ورزشی شهرستان جوانرود عنوان کرد و یادآور شد: تأسیس انجمن حمایت از ورزش، یکی از راههای برونرفت از این مشکلات است.
محمد باهر محمدی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود، نیز با ارائه گزارشی گفت: شهرستان جوانرود ۳۲ هیئت ورزشی فعال، ۳ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمانیافته و ۱۰ هزار ورزشکار غیرسازمانیافته دارد.
وی افزود: مهمترین مشکلات ورزش شهرستان جوانرود، نبود اسپانسر و حمایتهای مالی است که عرصه را بر ورزش این شهرستان تنگ کرده است.
انتهای خبر/


