به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیر اورامانات»، هوشیار عبداللهزاده در جلسه اوقات فراغت شهرستان جوانرود، با اشاره به اهمیت اوقات فراغت، اظهار داشت: پر کردن هدفمند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان یکی از ضرورتهای مهم اجتماعی است.
وی افزود: برنامهریزی برای فرصتهای آزاد جوانان باید هدفمند و در قالبی واحد اجرا شود تا تأثیر مثبت و مناسبی داشته باشد.
فرماندار جوانرود با بیان اینکه ظرفیتهای مناسبی در شهرستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: این ظرفیتها باید در جهت ارتقای نشاط اجتماعی و بهرهمندی اقشار مختلف بهکار گرفته شود.
عبداللهزاده در ادامه با تأکید بر نقش شهرداریها در ایجاد فضای شاد و بانشاط گفت: پارکها باید علاوه بر فضای تفریحی، دارای برنامههای فرهنگی، آموزشی و معنوی نیز باشند تا همه اقشار جامعه بتوانند از این فضاها استفاده کنند.
وی تصریح کرد: برنامهریزی برای اوقات فراغت جوانان و ارتقای نشاط اجتماعی، یک ضرورت جدی برای مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرستان است و همه دستگاهها باید در این مسیر همکاری مؤثر داشته باشند.
فرماندار جوانرود با اشاره به اهمیت فعالیتهای جمعی و ورزشی افزود: ورزشهای گروهی، پیادهروی، کوهپیمایی و برنامههایی مانند سهشنبههای بدون خودرو میتواند نقش مهمی در افزایش نشاط عمومی داشته باشد و باید بهطور جدی در دستور کار قرار گیرد.
انتهای خبر/


