به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیر اورامانات»، ماموستا ملا سید محمدمحمدی در خطبههای نماز جمعه جوانرود، با اشاره به توافق بین دو کشور ایران و آمریکا، اظهار داشت: این توافق به معنای تسلیم و پذیرش نظر دشمن نیست؛ بلکه هدف از آن، پیگیری حقوق ملت ایران از مواضع اقتدار است.
وی با بیان اینکه ایران آغازگر جنگ نبوده است، افزود: ایران اسلامی قاطعانه در برابر دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی ایستاده است و اگر دشمن این تجاوز را تکرار کند، با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح ایران مواجه خواهد شد.
امام جمعه جوانرود با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، نقش دستگاه قضایی را در برقراری عدالت و تأمین امنیت جامعه بسیار مهم و اساسی دانست و گفت: رعایت عدل و انصاف از مهمترین ویژگیهای دستگاه قضاست.
ماموستا محمدی با انتقاد از کوچهنشینی زنان، اظهار داشت: این موضوع مورد نکوهش و تضییع حقوق مردم است که بانوان باید از آن پرهیز کنند.
خطیب جمعه جوانرود همچنین بر هوشیاری در برابر آتشسوزیهای احتمالی و رعایت حقوق شهروندی تأکید کرد.
وی در پایان مردم را به تقوای الهی و پرهیز از گناه و معصیت دعوت کرد.
انتهای خبر/


